Home    |     Tijdschriftenbon bestellen     |     Tijdschrift kado geven    |     Voordeelpakketten
  Winkelwagentje
Items : 0
Totaal : EURO 0.00
Bekijk inhoud  

  Categoriën

Watching / horloges

  

 

 

 

 

Vragen en antwoorden -  Bestellen

Zijn alle tijdschriften die ik bestel altijd voorradig?
Alle tijdschriften die u op TiijdschriftBezorgen.nl aantreft zijn op voorraad, tenzij staat aangegeven dat een titel  is ‘uitverkocht’. Wij proberen zoveel mogelijk te voorkomen dat een tijdschrift niet voorradig is. Mocht een tijdschrift achteraf toch niet leverbaar zijn dan sturen wij u, in overleg, het tijdschrift na of u ontvangt het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk op uw rekening retour.

Als een tijdschrift is uitverkocht, is het dan tijdelijk niet leverbaar?
Dat verschilt per tijdschrift. Sommige tijdschriften worden door de uitgever nageleverd, anderen weer niet. Als u van een bepaalde uitgave wilt weten of die nog leverbaar is, stuurt u ons dan een e-mail: klantenservice@tijdschriftbezorgen.nl.

Wat moet ik doen als ik mijn tijdschrift(en) ernstig beschadigd ontvang?
Als u één of meerdere tijdschriften ernstig beschadigd heeft ontvangen dan kunt u deze binnen 2 werkdagen retourneren, mits deze geen sporen van gebruik vertonen. Stuur uw tijdschrift(en) met de per email ontvangen orderbon en een begeleidend schrijven met reden van retour naar:
TijdschriftBezorgen.nl
p/a Sellvia BV
Postbus 486
1200 AL Hilversum
Na ontvangst van het beschadigde tijdschrift sturen wij u, mits voorradig, een nieuw exemplaar. Mocht het tijdschrift niet meer voorradig zijn, dan kunt u een ander tijdschrift kiezen of het betreffende bedrag op uw rekening teruggestort krijgen.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd tijdschrift heb toegestuurd gekregen?
In het geval dat u per ongeluk een verkeerd tijdschrift heeft toegestuurd gekregen, kunt u het tijdschrift binnen 2 werkdagen retourneren. Het is belangrijk dat u de per mail ontvangen orderbon bijsluit en op de achterkant daarvan aangeeft wat het verschil is tussen de twee artikelen, vermeld hierbij de titel en het editienummer. Stuur uw verkeerd opgestuurde tijdschrift(en) naar:
TijdschriftBezorgen.nl
p/a Sellvia BV
Postbus 486
1200 AL Hilversum
Na ontvangst van het het verkeerd gestuurde tijdschrift sturen wij u, mits voorradig, het juiste exemplaar. Mocht het tijdschrift niet meer voorradig zijn, dan kunt u een ander tijdschrift kiezen of het betreffende bedrag op uw rekening teruggestort krijgen.


Ik heb zojuist besteld, maar heb inmiddels spijt van mijn keuze. Kan ik de bestelling nog annuleren?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. U kunt het bestelde tijdschrift om die reden ook niet retourneren.

Kan ik mijn tijdschriftbestelling in kadopapier laten inpakken?
Ja, wij gebruiken fraai kadopapier om uw tijdschrift(en) in te pakken.
 

Kan ik mijn bestelling ontbinden (herroepingsrecht)?
Overeenkomsten kunnen niet worden ontbonden voor producten:
a. die door TijdschriftBezorgen.nl tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;
e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop TijdschriftBezorgen.nl geen invloed heeft;
f.  voor losse kranten en tijdschriften;
g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

NB: Boeken vallen WEL onder het herroepingsrecht

 

 


FAQ’s

FAQ's Bestellen
FAQ's Betalen
FAQ's Bezorging
Verpakking & garantie
Waarom TijdschriftBezorgen?

 

 

 

DIRECT BESTELLEN

Tijdschriftenbon bestellen
Vrouwenbladen bestellen
Sportbladen bestellen
Mode magazines bestellen
Mode magazine kado
Favoriet bestellen

 

 

POPULAIRE TIJDSCHRIFTEN

Autobladen
Doe-boeken
Hobby bladen
Puzzelbladen
Woonbladen 

 

 

 

OVERIG

Buitenland service
Kadoservice
Voordelen TijdschriftBezorgen.nl
Beveiliging
Privacybeleid

 

 


© Tijdschriftbezorgen.nl | De grootste tijdschriftenshop van Nederland.